Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Miss Montreal Stopt Met Haar Carriere Ik Had Er Niet Zoveel Lol Meer In

Miss Montreal stopt met haar carrière: 'Ik had er niet zoveel lol meer in'

Nederlandse zangeres maakt na 15 jaar een einde aan haar muzikale loopbaan

Na 15 jaar in de muziekbranche te hebben gezeten, heeft Miss Montreal besloten om een punt achter haar carrière te zetten. De Nederlandse zangeres, bekend van hits als 'Hoe', 'Door De Wind' en 'Ik Ben Degene', maakte het nieuws bekend via haar social media-kanalen.

In een uitgebreide post op Instagram schreef Miss Montreal dat ze de afgelopen jaren "niet zoveel lol meer had" in haar muziekcarrière. Ze legde uit dat ze het moeilijk vond om de balans te vinden tussen haar werk en haar persoonlijke leven, en dat ze toe was aan een nieuwe uitdaging.

"Ik heb 15 jaar lang alles gegeven voor mijn muziek, maar nu is het tijd voor iets anders", aldus Miss Montreal. "Ik ben dankbaar voor alle mooie momenten die ik heb mogen beleven, maar ik kijk ook uit naar wat de toekomst brengt."

Miss Montreal, geboren als Sanne Hans, brak in 2008 door met haar debuutsingle 'Hoe'. Sindsdien heeft ze zes studioalbums uitgebracht en talloze hits gescoord. Ze won onder andere drie Edisons en een Gouden Harp.

De aankondiging van haar afscheid komt onverwachts voor haar fans. Miss Montreal had nog een aantal concerten gepland staan voor de komende maanden, maar deze zijn nu allemaal geannuleerd.

In haar Instagram-post bedankte Miss Montreal haar fans voor hun steun door de jaren heen. "Jullie hebben mijn dromen mogelijk gemaakt", schreef ze. "Ik zal jullie nooit vergeten."

Reacties

De aankondiging van Miss Montreal's afscheid is met gemengde gevoelens ontvangen. Veel fans hebben hun teleurstelling uitgesproken, maar ze wensen haar ook het beste voor de toekomst.

"Ik ben zo verdrietig om dit te horen", schreef een fan op Twitter. "Je muziek heeft mijn leven geraakt op zoveel manieren. Ik zal je missen."

Een andere fan schreef: "Ik begrijp je beslissing, Sanne. Het belangrijkste is dat je gelukkig bent. Bedankt voor al de prachtige muziek die je ons hebt gegeven."

Toekomst

Wat de toekomst voor Miss Montreal brengt, is nog onduidelijk. In haar Instagram-post hintte ze naar een nieuwe uitdaging, maar ze gaf geen details. Sommige fans speculeren dat ze zich misschien op haar gezin wil richten, terwijl anderen denken dat ze een nieuwe carrièrepad inslaat.

Wat ze ook besluit te doen, Miss Montreal zal altijd herinnerd worden als een van de meest succesvolle en geliefde zangeressen van Nederland.


Comments