Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Moeke Suzanne Is Het Hart Van Onze Cdv Lijst

Mama of vermoorde Ilse Uyttersprot komt op bij verkiezingen in Aalst

'Moeke Suzanne is het hart van onze CD&V-lijst'

Suzanne Uyttersprot, de mama van de vermoorde Ilse Uyttersprot, komt op bij de gemeenteraadsverkiezingen in Aalst. Ze staat op de tweede plaats van de CD&V-lijst.

Dat heeft de partij bekendgemaakt. "Moeke Suzanne is het hart van onze lijst", zegt lijsttrekker Christoph D'Haese.

"Ze is een sterke vrouw die zich al jaren inzet voor haar medemens. Ze is een voorbeeld voor velen." Uyttersprot is actief in verschillende verenigingen en zet zich in voor de strijd tegen zinloos geweld.

"Ik wil me inzetten voor een veiligere stad, waar iedereen zich thuis voelt", zegt Uyttersprot. "Ik wil ook strijden tegen armoede en uitsluiting. Iedereen verdient een kans op een goed leven." Uyttersprot hoopt dat ze met haar kandidatuur een stem kan geven aan de slachtoffers van zinloos geweld.

"Ik wil laten zien dat je ook na zo'n vreselijke gebeurtenis weer verder kunt met je leven", zegt ze. "Ik wil anderen hoop geven." Uyttersprot is niet de eerste bekende Vlaming die opkomt bij de verkiezingen. Eerder raakte al bekend dat ook Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken en N-VA-voorzitter Bart De Wever opkomen in Antwerpen.


Comments